Har fått stopp i handfatet!

Har tidigare bara använt kaustiksoda och det har oftast hjälpt bra. Men undrar om det finns något annat som är bättre? En såndär gummikopp? Eller en fjäder man sätter på borrmaskinen och trycker ner? Vad är egentligen bäst? Och duger det med dom som finns på biltema/jula?
 
Börja med gummikopp från närmsta Icabutiken, en sån "ska" man väl ha hemma :thinking:
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
Har du rensat vattenlåset?
 
  • Gilla
Johan_renoverar och 1 till
  • Laddar…
D Daniel 109 skrev:
Har du rensat vattenlåset?
Japp
 
Tokslut Tokslut skrev:
Börja med gummikopp från närmsta Icabutiken, en sån "ska" man väl ha hemma :thinking:
Kanske? Har aldrig ägt en i hela mitt liv dock, alltid köpt kaustiksoda! :surprised:
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.