Vad är ett retrokök?
Lantkök är väl där det springer getter höns och möss i antar jag. Retrokök är det med öv.skåp med lutande skjutluckor i plyfa och långa handtag i teak, utslagstratt och kallvatten på väggen.
Lantkök är väl där det springer getter höns och möss i antar jag. Retrokök är det med öv.skåp med lutande skjutluckor i plyfa och långa handtag i teak, utslagstratt och kallvatten på väggen.
Administrator
· Skåne
· 8 667 inlägg
Byggfabriken gör det också. http://www.byggfabriken.com
Dock inte så billigt det heller misstänker jag. Känner ju till vissa som själva är snickarkunniga eller har turen att ha någon hjälpsam vän som är det, som bygger kök själva till en billig penning.
Dock inte så billigt det heller misstänker jag. Känner ju till vissa som själva är snickarkunniga eller har turen att ha någon hjälpsam vän som är det, som bygger kök själva till en billig penning.
Vi köpte vårt kök i 50-talsstuk till vår villa i Stockholmsområdet från företaget 4 kvadrat som ligger i Umeå (http://www.4kvadrat.se).
Medlem
· västra götaland
· 15 inlägg
Hej,
Himlekök, www.himlekok.se, gör fina retrokök och ligger bra till i pris. Dock brukar dom ha långa leveranstider.
BS
Himlekök, www.himlekok.se, gör fina retrokök och ligger bra till i pris. Dock brukar dom ha långa leveranstider.
BS
Tack för tipsen!
Funderar annars på ett ikeakök igen men att beställa luckor, beslag och handtag från järfällakök. Är nöjd med det köket vi har i lägenheter från ikea men har inte mycket annat att jämföra med heller.
Klicka här för att svara

