::)Hej!
Vittjärvshus levererar på totalentrepenad och dessutom samma kvm pris (11000) om du ritar huset själv ( som vi gjort ) eller tar ett hus från deras katalog. Suveränt enkelt och tryggt rakt igenom. Markarbete , grund , hus. ;D

Mv14 skrev:
::)Hej!
Vittjärvshus levererar på totalentrepenad och dessutom samma kvm pris (11000) om du ritar huset själv ( som vi gjort ) eller tar ett hus från deras katalog. Suveränt enkelt och tryggt rakt igenom. Markarbete , grund , hus. ;D
Vår erfarenhet av Vittjärvshus är höga priser, förvirrande offerter som ändrar sig från gång till gång. Deras "nyckelfärdiga" offert saknade massor av grejer ... Nä, vi valde bort dem.

KickanF skrev:
Vi ska bygga på totalentreprenad med Eksjöhus. De sköter även det byråkratiska med kommunen, bygglov etc, vilket är kanonskönt att slippa. (dock ska min sambo som är byggnadssnickare göra en del själv för att dra ner kostnaden).  :)
Då ska du nog läsa igenom kontraktet engång till pga att Eksjöhus Då menar jag centralt styrt INTE bygger sina hus som totalentreprenad, kanske det har hoppat ut en groda eller två från säljaren och lovat er detta. Tro mig, gå inte på den minan det kan kosta er dyrt...

Mvh Jarppan

Hej!
Kungshus har totalentrepenad där grundarbete ingår.
Hälsningar Linet

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.