864 läst ·
6 svar
864 läst
6 svar
Vilka firmor?
Hej,
Vi kommer att behöva renovera vårt badrum då det är mer än 30 år gammalt och vi tänkte anlita en firma som gör det åt oss.
Vi bor i Gävleområdet,har ni några rekommendationer på firmor och framför allt vet ni vilka man ska undvika?
Vi kommer att behöva renovera vårt badrum då det är mer än 30 år gammalt och vi tänkte anlita en firma som gör det åt oss.
Vi bor i Gävleområdet,har ni några rekommendationer på firmor och framför allt vet ni vilka man ska undvika?
Medlem
· Västernorrland
· 12 021 inlägg
Offtopic men det finns inget som säger att ni måste renovera för att det passerat 30 års gränsen.......
Moderator
· Stockholm
· 57 826 inlägg
Vill minnas att det fanns en firma i Gävle som synts i avskräckande inlägg här på forumet. Möjligt att de kom med i "fuskbyggarna" på TV också. Kommer dock inte ihåg några namn. Men det kan vara värt att googla lite, kanske med sökord som fuskbyggare och Gävle.
har för mig att de i princip hoppade över det där med tätskikt....
Produkter som diskuteras: "avskräckande"
Avskräckare Mus&Råtta MR50 Battery
Batteridriven musavskräckare
549 kr inkl moms
Läs mer
Moderator
· Stockholm
· 57 826 inlägg
@Sofi Oscarsson Jag kan intyga att det är Galleo som du @hempularen syftar på. Jag och min sambo hade tyvärr med denna firma att göra och avråder starkt ifrån att anlita dem. Slutade med att vi anlitade besiktningsman som sa att han aldrig sett så mycket fel, trots lång erfarenhet av branschen. Lyckligtvis så betalade vi inte och kom undan med betalning men först efter en lång process via ARN som dömde till vår fördel.H hempularen skrev:Vill minnas att det fanns en firma i Gävle som synts i avskräckande inlägg här på forumet. Möjligt att de kom med i "fuskbyggarna" på TV också. Kommer dock inte ihåg några namn. Men det kan vara värt att googla lite, kanske med sökord som fuskbyggare och Gävle.
Hej Emil.E EmilRö skrev:@Sofi Oscarsson Jag kan intyga att det är Galleo som du @hempularen syftar på. Jag och min sambo hade tyvärr med denna firma att göra och avråder starkt ifrån att anlita dem. Slutade med att vi anlitade besiktningsman som sa att han aldrig sett så mycket fel, trots lång erfarenhet av branschen. Lyckligtvis så betalade vi inte och kom undan med betalning men först efter en lång process via ARN som dömde till vår fördel.
Tack för din input. Vi valde att inte anlita de, det blev en annan firma.
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden