Hej,
Dags att byta dörrhandtag på ett gäng innerdörrar. Har ni nåt märke av bra kvalitet som ni rekommenderar? Har hittat beslagonline.se på nätet, de handtagen ser fina ut men jag blir lite skeptisk när de skriver "insektsnyckel" i monteringsanvisningen.
Mvh Janne