Välkomna hit, vilken tomt är det ni ska bygga på?
 
Tack! :)
Hjortronet 16, Önskeholmsgatan 23
 
Det är på etapp II?
Vi själva har byggt på etapp III och flyttat in för någon vecka sedan, håller som bäst på att måla huset men det är inte lätt när det regnar varje dag.
 
Japp, det är etapp II.
Lycka till med målandet.
 
Idag kom det ett nytt hus på etapp II. Grattis till er jayemtee! Ock välkomna till vår gata! Ni komme inte bli besvikna. Vi är ett riktigt bra gäng här! Mvh Ola, Önskeholmsgatan 18.
 
Tack Ola! :)

Ja visst kom det ett hus!
Och jag var vid tomten imorse 07:30 när de hade lossat och stomrest ca halva huset, och för en kort stund sedan (på lunchen) var jag vid tomten igen och nu var även garaget nästan färdigrest.

Glömde skriva att inflytt är framskjutet till sista mars - några förseningar som uppstått, men oss gör det inget (känns bättre att inte behöva flytta mitt i Jul-Nyår-Bröllopsdags-ruschen, även om vi längtar något otroligt mycket)...
 
Redigerat:
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.