11 691 läst ·
35 svar
12k läst
35 svar
Vilka bygger i Skogstorp?
Välkomna hit, vilken tomt är det ni ska bygga på?
Det är på etapp II?
Vi själva har byggt på etapp III och flyttat in för någon vecka sedan, håller som bäst på att måla huset men det är inte lätt när det regnar varje dag.
Vi själva har byggt på etapp III och flyttat in för någon vecka sedan, håller som bäst på att måla huset men det är inte lätt när det regnar varje dag.
Tack Ola! 
Ja visst kom det ett hus!
Och jag var vid tomten imorse 07:30 när de hade lossat och stomrest ca halva huset, och för en kort stund sedan (på lunchen) var jag vid tomten igen och nu var även garaget nästan färdigrest.
Glömde skriva att inflytt är framskjutet till sista mars - några förseningar som uppstått, men oss gör det inget (känns bättre att inte behöva flytta mitt i Jul-Nyår-Bröllopsdags-ruschen, även om vi längtar något otroligt mycket)...
Ja visst kom det ett hus!
Och jag var vid tomten imorse 07:30 när de hade lossat och stomrest ca halva huset, och för en kort stund sedan (på lunchen) var jag vid tomten igen och nu var även garaget nästan färdigrest.
Glömde skriva att inflytt är framskjutet till sista mars - några förseningar som uppstått, men oss gör det inget (känns bättre att inte behöva flytta mitt i Jul-Nyår-Bröllopsdags-ruschen, även om vi längtar något otroligt mycket)...
Redigerat:
Klicka här för att svara