130 läst ·
7 svar
130 läst
7 svar
Veteranpoolen - jag ratar dom
Medlem
· Blekinge
· 12 269 inlägg
Jag försökte hitta en murare via veteranpoolen. Deras hemsida kräver fulla personliga data innan man ens kan ställa någon fråga. Helt oacceptabelt för mig. Jag vill ju bara veta om de har lokal kompetens för mina projekt. Men det går inte.
Framöver skiter jag i Veteranpoolen.
Framöver skiter jag i Veteranpoolen.
Ok. Noterar.
Medlem
· Blekinge
· 12 269 inlägg
Ja min vän! Och dom söta tjejerna på telefonlinjen säger: Gå in på hemsidan och fyll i en intresseanmälan.mexitegel skrev:
Jag hade förväntat mig ett gäng glada kompetenta gubba och en människa i växeln/kontoret som styr det hela. Men istället verkar det vara en rikstäckande koncern utan lokal serviceanda.
Det är väl inte orimligt att de vill veta vem det är som frågar. Att de skulle acceptera vem som helst som kund känns otroligt. Kanske de har kommit på ett sätt att sålla bort problemkunder på detta viset.T Thomas_Blekinge skrev:
Alla upplägg passar kanske inte allaT Thomas_Blekinge skrev:
En central administration och lokala franchisetagare är sättet de är organiserade på vad jag vet. Däremot känner jag inte till exakt hur det fungerar. Fast i media kan man se att de expanderar med fler och fler fakturerade timmar och fler och fler lokala franchisetagare. Så de gör nog något rätt.T Thomas_Blekinge skrev:
Att de inte skulle ha någon lokal serviceanda har jag aldrig märkt i mina kontakter med dem. Tvärtom skulle jag säga.
Klicka här för att svara