Hej,
Någon som vet var man kan få tag på denna hopfällbara bänk?

Eftersom det finns en webbsida som länkas till under filmen så kan det nog vara den, när den väl kommer upp, verkar vara under uppbyggnad :)

Har sett denna (eller ev något liknande) på FOG. Minns jag rätt hade killen för avsikt att sälja ritningar, inte färdiga bänkar.

//Ronnie

Frustrator Frustrator skrev:
Eftersom det finns en webbsida som länkas till under filmen så kan det nog vara den, när den väl kommer upp, verkar vara under uppbyggnad :)
Jo jag var inne och kollade på hemsidan men den har varit under uppbyggnad det senaste året.

P Pysslarn skrev:
Har sett denna (eller ev något liknande) på FOG. Minns jag rätt hade killen för avsikt att sälja ritningar, inte färdiga bänkar.

//Ronnie
Läste igenom de trådar jag hittade men verkar inte hända så mycket på den fronten. Synd för en sån där är precis vad jag skulle behöva då jag bor i lgh. :-)

Konstruktionen framgår ju tydligt på videon; du får tillverka en själv.
Det blir en intressant byggtråd! ;)

//Ronnie

P Pysslarn skrev:
Konstruktionen framgår ju tydligt på videon; du får tillverka en själv.
Det blir en intressant byggtråd! ;)

//Ronnie
Jojo, det skulle verkligen bli en intressant tråd. Framför allt då jag skulle behöva bänken för att bygga bänken. Lite moment 22 där ;-)

richardtenggren
https://www.xtools.se/ har ju lite bänkar att välja pål, jag tänkte själv ta insperation från deras sortiment när jag bygger min egna inom sinom tid. :)

• Gilla
Hedens
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
[länk] har ju lite bänkar att välja pål, jag tänkte själv ta insperation från deras sortiment när jag bygger min egna inom sinom tid. :)
Tack för länken, den ska jag kolla in.

C Celos skrev:
Jojo, det skulle verkligen bli en intressant tråd. Framför allt då jag skulle behöva bänken för att bygga bänken. Lite moment 22 där ;-)
Jaja — någonstans måste man ju börja men frågan är ju om du behöver två bänkar. :D

//Ronnie

P Pysslarn skrev:
Jaja — någonstans måste man ju börja men frågan är ju om du behöver två bänkar. :D

//Ronnie
Nja, det räcker nog med en tror jag :-D

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.