Nädu, efter jobbet med att baxa ner den i källaren kommer den inte upp på många år igen!Masses skrev:
Vi har ett eget rum bokat på andra våningen, det är bara att fråga någon i personalen efter ett rum bokat av Daniel.
Nädu, efter jobbet med att baxa ner den i källaren kommer den inte upp på många år igen!Masses skrev: