Svart stapelbar verktygsvagn på hjul med flera modulära lådor för organisering av verktyg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Håller på att inreder mina skåp i garaget och behöver något enhetligt att lägga mina maskiner i. Har fram tills nu använt Essbox till de mindre maskinerna, men eftersom de bara finns i två storlekar så blir det svårt till större maskiner. Att helt byta ut maskinparken mot något med t.ex. L-Boxx eller Systainer finns inte på kartan i dagsläget. Kanske en vacker dag om jag får med tid till projekt. Nu gäller förvaring av det jag har. Har lite blandad kompott men merparten är Ryobi och MEEC.

Hittade den här vagnen som verkar passa riktigt bra i det 75 skåp som jag har till verktyg (har en PAX 75x58 och en 50x58 att förfoga över.

Någon som kan tipsa om något liknande som finns i Sverige eller måste jag beställa från Finland?

F frejpz skrev:
[länk]

Det är ju mer likt systainer än det du länkade till. Men ganska bra pris!
De där är utgående och finns ingenstans (upptäckte jag när jag skulle köpa dem i vintras och alla som skulle finnas i butik visade sig vara lagersaldofel).

Kim Gyllenhorn Kim Gyllenhorn skrev:
De där är utgående och finns ingenstans (upptäckte jag när jag skulle köpa dem i vintras och alla som skulle finnas i butik visade sig vara lagersaldofel).
Alright, hade jag ingen aning om!

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.