:D skulle precis skriva att det blev en beställning från Tyskland i stället. Från just den sidan. :)
Strax över 4000 kr med frakt blev det.
 
Ang. Toolnation så har jag köpt en Festool TS55 med tillbehör från dem (någon slags "crazy deal" de kör med). Bra pris och helt okej leveranstid, dock katastrofal kommunikation. Fick fel kollinummer och lyckades inte spåra försändelsen. Inga svar på mail ang. detta utan jag fick snällt vänta tills det ramlade in en avi från ett helt annat bolag än det de gett mig trackingnummer hos.

Värt att notera är att de gjorde sig besväret att kommentera mitt Trustpilot-omdöme där detta togs upp, men aldrig svarade på mitt mail.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.