Produkter som diskuteras: "Verktygshållare"
Verktygshållare för batteriverktyg 4-pack Griplis
Ordning på verktygen
237 kr inkl moms
Läs mer
Om du vill handla i Sverige har jag för mig att Festool har dessa i sitt sortiment (med sin logo). ÅF hittar du på www.festool.se.
Annars är det enkelt att beställa från tex Axminster i UK: http://www.axminster.co.uk/page/find/?name=bigg lugg&page=1. Kan också vara värt att kolla ebay.
Annars är det enkelt att beställa från tex Axminster i UK: http://www.axminster.co.uk/page/find/?name=bigg lugg&page=1. Kan också vara värt att kolla ebay.
Kolla med några lokala Festool-återförsäljare också, om de har några liggandes. Jag köpte tre hela kit (Festool, med bältesclip, stegkrok) bara för att det var billigt
för åttio spänn styck på Nacka trä i Uppsala. Men det var ju nåt år sen.
/A
/A
Jag köpte ett kit på Stimus för kanske 2 år sen för 100 spänn.Alko skrev:
Märkligt, jag köpte 2 st från Axminster precis för jul. Men det verkar stämma som du säger, de finns inte kvar på hemsidan. Du kanske skall skicka dem ett mail och kolla om den utgått eller om den bara är tillfälligt borta.Krulliton skrev:
718188 var visst artikelnumret när jag beställde hos Axminster.
Redigerat:
Jag köpte "Bigg Lugg Master Pack", med "snoddhållare", "kroken", steghållare och fyra snoddar på engelska ebay (www.ebay.co.uk) för £12 inklusive moms och frakt förra året.
Använder den väl inte så himla ofta, jag har inte hittat något sätt att hänga min "fjuttdragare" så det blir hölster istället för det mesta.
Steghållaren är dock faktiskt riktigt bra, jag brukar t.ex. hänga tvingar och dyckerpickan där, så får jag en hand fri när jag står och vinglar på stegen.
/fth
Använder den väl inte så himla ofta, jag har inte hittat något sätt att hänga min "fjuttdragare" så det blir hölster istället för det mesta.
Steghållaren är dock faktiskt riktigt bra, jag brukar t.ex. hänga tvingar och dyckerpickan där, så får jag en hand fri när jag står och vinglar på stegen.
/fth
Medlem
· Västragötaland
· 197 inlägg
Jag fick med Festool brandade med någon maskin jag köpte mins inte vilken. Men jag handlar det mesta hos profsprodukter i Munkedal.
Jag är också intresserad av ett gäng, får väl ta och beställa från Axminster kanske..
Har precis fått hem ett paket med 12 stycken bigg luggs 2, som jag beställde från Ebay
Det var det enda paketet som gick att beställa hem till Sverige. Så om någon är intresserad av att köpa en bigg lugg 2 så är det bara att säga till 
Annars vore det kul om vi fick se en bild där du utnyttjar alla dina 12 bältesclipsKrulliton skrev:
/A