Tänkte byta ventilkäglor och kranar i min gamla blandare. Gängan för ventilöverdelen är M26.

Nu till frågan:
Min ventilkägla har gummi över hela ytan men de som säljs för M26 har gummi i ytterkant och mässing i mitten.
Är detta en uppgradering eller är det fel ventilkägla jag hittat?

bifogar två bilder på min och de jag hittade att köpa.
 
  • Metallisk bygelhandtag med svart packning för fastsättning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Hand håller en liten svart och guld knapp eller kapsyl i närbild.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.