Tänkte byta ventilkäglor och kranar i min gamla blandare. Gängan för ventilöverdelen är M26.
Nu till frågan:
Min ventilkägla har gummi över hela ytan men de som säljs för M26 har gummi i ytterkant och mässing i mitten.
Är detta en uppgradering eller är det fel ventilkägla jag hittat?
bifogar två bilder på min och de jag hittade att köpa.