Hej, har denna ventil i mitt sovrum. Den förra ägaren hade tejpat fast ventilen (därav de bruna spåren av tejp)? Ska det vara så?
Lättar jag på locket drar och låter det rätt ordentligt.
Hur skulle man kunna återställa ventilen så att det ser snyggt ut?
Lättar jag på locket drar och låter det rätt ordentligt.
Hur skulle man kunna återställa ventilen så att det ser snyggt ut?
BirgitS
Medlem
· Stockholms län
· 48 116 inlägg
BirgitS
Medlem
- Stockholms län
- 48 116 inlägg
Eftersom det är en lägenhet så rekommenderar jag att du frågar styrelsen/förvaltaren hur det är tänkt att ventilationen ska fungera nu och om ventilen ska vara stängd eller öppen. Man kan ha gjort om ventilationssystemet så att ventilen inte ska användas numera men det kan ju också vara som så att den ska användas.
Vad för sorts tejp?
Vad för sorts tejp?
Klicka här för att svara

