2 384 läst ·
3 svar
2k läst
3 svar
Vedums kök?!
Någon med erfarenhet av Vedums kök?Ska ev bygga hus med Mjöbäcksvillan som har dem som köksleverantör. Gillar Annika; blanka, släta vita luckor/lådor....
För mig är köket det allra viktigaste i ett nytt hus så jag vill att det blir bra!
Ha en fortsatt trevlig kväll!
/Monica i Örebro!
För mig är köket det allra viktigaste i ett nytt hus så jag vill att det blir bra!
Ha en fortsatt trevlig kväll!
/Monica i Örebro!
Hej!
Kolla sökfunktionen, det finns lite om Vedum. Jag har själv försökt fråga vad folk har för efarenheter på forumet, de flesta verkar tycka de är bra. Ska själv bygga Vedumkök då vår husleverantör också har det (Götenehus). Vi kommer dock att välja Elin, vaniljvit.

Kolla sökfunktionen, det finns lite om Vedum. Jag har själv försökt fråga vad folk har för efarenheter på forumet, de flesta verkar tycka de är bra. Ska själv bygga Vedumkök då vår husleverantör också har det (Götenehus). Vi kommer dock att välja Elin, vaniljvit.
Vedum är bra. Precis lika bra som övriga i den prisklassen. Och lika bra som IKEA.
Prisskillnaden hos IKEA kommer en bara tillgodo om man monterar köket själv.
Annars hinner den vinsten ta slut under tiden snickarna skall stå och snurra ihop IKEA-skåp. (De andra kommer med ihopskruvade skåp).
Prisskillnaden hos IKEA kommer en bara tillgodo om man monterar köket själv.
Annars hinner den vinsten ta slut under tiden snickarna skall stå och snurra ihop IKEA-skåp. (De andra kommer med ihopskruvade skåp).
Vi ska ha ett Vedumkök.Monica9 skrev:
Även vi var/är inne på Annika, men gillar kanten på luckan Elin bättre.
Nackdelen med Elin är att den luckan är tunnare än Annika, så där kan vi inte ha de infällda handtagen vi tänkt på...
Vi ska ha vitt kök med grå kompisitbänkskiva och vita avlånga kakel i rader;
"Stripe" från Konradssons kakel.
Köket är allra viktigaste i huset, tätt följt av badrummen
Klicka här för att svara