Hej alla händiga människor :)

Skulle efter den kalla vintern koppla på slangen och tvätta bilen igår men det gick inte då det sprutade vatten från vattenutkastaren.
Först kopplade jag på slangen och därefter vred om vattennyckeln då kom vatten ut från stället där man vrider på vattnet istället. Se bifogad bild och pil för att se var vattnet sprutar ut.
Då kanske det är någon händig människa som kan tala om vad som behövs bytas eller vad som är fel ?
En packning eller byta någon reserv del ?
Denna vattenutkastare har några år på nacken då den suttit på huset sen vi flyttade in (2000) och har fungerat bra.

Alla tips tas tacksamt emot.
Bilen får väl vara skitig några dagar till :D

Tack på förhand
//Micke
 
  • forum1.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Man kan byte den delen som är trasig på din modell.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.