Hej,

En av våra 2 vattenutkastare låter rent ut sagt för dj-vligt när vattnet är på. Det låter även inne i huset. Lite svårt att beskriva ljudet men det låter som att hela rörsystemet kollapsar (vilket det inte gör). Den andra är helt tyst.

Vad kan det bero på ? Frysskyddet i vattenutkastaren ?

Tack på förhand !
 
Packningen ligger och hoppar, ta loss packningen och spänn i sär pinnen om det går, annars byt packning.
 
Tack för svaret men var sitter packningen ? Och hur kommer jag åt den ?
 
Bra fråga, beror på model men on du tar bort själva kran (slå av vattnet och öppna kranen max och dra i vredet ) så kan du sedan skruva bort spindeln runt axeln.
Eller berätta vad du har för modell.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.