Hej,
Min vattenutkastare läcker, droppar några droppar då o då. Vakuumklockan (heter det så? se bild) gör alltså inte sitt jobb med att tömma utkastaren på vatten i delen som går genom fasaden.
1. Finns det något sätt för mig själv att serva denna/åtgärda problemet?
2. Vad kan de kosta i runda slängar att få en rörmokare att byta denna (gissar dock det är lika bra att byta hela utkastaren?)
Tack för svar
