S stephfather #1 Medlem · 1 inlägg 22 maj 2020 13:00 stephfather Medlem 1 inlägg 22 maj 2020 13:00 #1 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder hur ställer jag backspolningen på denna manick? Drar man ut piggarna ? Fanns ingen instruktion tyvärr,har även sökt på nätet
Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder hur ställer jag backspolningen på denna manick? Drar man ut piggarna ? Fanns ingen instruktion tyvärr,har även sökt på nätet
Appendix #2 Husägare · Roslagen · 4 971 inlägg 25 maj 2020 17:31 Appendix Husägare Roslagen 4 971 inlägg 25 maj 2020 17:31 #2 S stephfather skrev: [bild] hur ställer jag backspolningen på denna manick? Drar man ut piggarna ? Fanns ingen instruktion tyvärr,har även sökt på nätet Ringt numrena på den. Eller mailat adressen?
S stephfather skrev: [bild] hur ställer jag backspolningen på denna manick? Drar man ut piggarna ? Fanns ingen instruktion tyvärr,har även sökt på nätet Ringt numrena på den. Eller mailat adressen?