Vi bygger ut! I plattan har vi vattenburna värmeslingor. Nu kom vi på att vi skulle flytta två väggar och var då tvungna att bila upp golvet för att flytta avlopp och vatten brunn. Vi hade koll på slingorna men lyckades ändå bila sönder slingan på ett ställe. Nu har vi Wirsbo och har inte fått tag på en rörmokare som har instrument att koppla ihop det hela. Min sambo har fått kopplingar via en rörmokare och tänker lösa det hela själv. Han säger dock när jag visar på oro att vi gjuter inte över denna koppling utan gör en lucka. Vad säger ni om detta om jag nu var tillräckligt tydlig??? Är det ok att göra på detta sätt? Försäkringsfrågan?
 
Din sambo kan väl få det kollat av en röris vid ett senare tillfälle det är bara att
öppna luckan! oroa dig inte i onödan :)
 
Min sambo har fått kopplingar via en rörmokare och tänker lösa det hela själv. Han säger dock när jag visar på oro att vi gjuter inte över denna koppling utan gör en lucka
Tycker han gör helt rätt.
rogge
 
Tack för era svar! Man oroar sig lätt i onödan, bra att den här möjligheten, att fråga andra finns då.
 
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.