Hej forumet.
Jag håller på att planera för att byta ut mitt slitna laminatgolv i hallen mot klinkers och tänker då att det skulle vara härligt med golvvärme.
I hallen finns det en vattenburen radiator idag, går det att plocka bort radiatorn och koppla värmeslangarna dit? Förstår ju att de inte är så enkelt som det låter mer vill få mer förståelse för hur en sådan installation skulle se ut när resten av rummen har element.