Vill varna er för Lebambrunnsborrning i vagnhärad som är ett riktigt sk*t företag. Dyker alldrig upp på utlåvad tid och när dom gjort det 2 månader efter uttalad tid
så gör dom jobbet halvfärdigt.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.