Det där har jag också undrat över. Jag tycker det låter väldigt märkligt.
Nån som vet?
 
Nu ska ni inte vara såna, tänk på att färghandlarna måste få sälja sina dyra specialprodukter.... ;D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.