KarlXII #1 Medlem · 3 348 inlägg 13 jan 2004 10:56 KarlXII Medlem 3 348 inlägg 13 jan 2004 10:56 #1 Det där har jag också undrat över. Jag tycker det låter väldigt märkligt. Nån som vet?
F frasse #2 Medlem · 878 inlägg 13 jan 2004 11:37 frasse Medlem 878 inlägg 13 jan 2004 11:37 #2 Nu ska ni inte vara såna, tänk på att färghandlarna måste få sälja sina dyra specialprodukter.... ;D