T tobbbe_t #1 Medlem · 1 inlägg 9 dec 2021 16:29 tobbbe_t Medlem 1 inlägg 9 dec 2021 16:29 #1 Finns det någon kopplingsbricka från vatette som man kan koppla både kopparrör och pex i samma bricka? Jag tolkar vatette rsk 8550627 att den ska fungera för både kopparrör och pex, eller har jag fel? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #pex #vatette
Finns det någon kopplingsbricka från vatette som man kan koppla både kopparrör och pex i samma bricka? Jag tolkar vatette rsk 8550627 att den ska fungera för både kopparrör och pex, eller har jag fel?
Rickard. #2 Medlem · Riktiga Norrland · 7 384 inlägg 9 dec 2021 18:39 Rickard. Medlem Riktiga Norrland 7 384 inlägg 9 dec 2021 18:39 #2 Stämmer. Kopplingsbrickan är egentligen bara ena muttern i vilken klämringskoppling som helst men att den råkar sitta fast i väggen Gäller att använda rätt saker för att täta bara klämringar, stödhylsor, förminskare osv efter vad du behöver.
Stämmer. Kopplingsbrickan är egentligen bara ena muttern i vilken klämringskoppling som helst men att den råkar sitta fast i väggen Gäller att använda rätt saker för att täta bara klämringar, stödhylsor, förminskare osv efter vad du behöver.