15 531 läst ·
44 svar
16k läst
44 svar
Vart ska man köpa Festool nu?
När vi ändå är på det..
Festool grejer i Frankrike http://www.twenga.fr/#q=festool&u=q
En Italiensk firma: http://www.hptstore.com/catalogsearch/result/?q=festool
Mao, det finns alternativ, sedan hur pigga dom länderna är på att skicka till Sverige är en annan femma.
Festool grejer i Frankrike http://www.twenga.fr/#q=festool&u=q
En Italiensk firma: http://www.hptstore.com/catalogsearch/result/?q=festool
Mao, det finns alternativ, sedan hur pigga dom länderna är på att skicka till Sverige är en annan femma.
ullberg
Verktygstokig
· Stockholm
· 4 026 inlägg
ullberg
Verktygstokig
- Stockholm
- 4 026 inlägg
Jag hörde att de fick lite backning när de släppte igenom så mycket Rhoca Gil, så numer är de väldigt restriktiva i vad de släpper igenom...Remne skrev:
Lite mer onT så tycker jag den senaste tiden att det bara är när det är drive / rea i utlandet som det känns värt att importera Festool, jag skulle vilja säga "det var bättre förr", men kanske är det bara jag som blivit äldre och sämre på att leta.
Vi får väl se vart det tar vägen nu när Festool inte längre publicerar priser på svenska sidor, tyvärr är jag tveksam till att det kommer bli billigare i snitt (gungor och karuseller...)
/U
Ahh dom har kanske mkt att göra men jag var i kontakt med dom i början av veckan och fick svar samma dag. du kan få en personlig email adress av mig om du PM´ar. Jag beställde förra veckan och DHL tar sin lilla tid på sig. Trodde jag skulle få grejerna nu när frugan var på tjänsteresa så hon slapp se men det skiter sig nog 
PM skickatMasses skrev:Ahh dom har kanske mkt att göra men jag var i kontakt med dom i början av veckan och fick svar samma dag. du kan få en personlig email adress av mig om du PM´ar. Jag beställde förra veckan och DHL tar sin lilla tid på sig. Trodde jag skulle få grejerna nu när frugan var på tjänsteresa så hon slapp se men det skiter sig nog![]()
Det enkla svaret är att det var inga problem för mig att få rabatt vid köp för 15kkr, men det kan ha ändrats. Att begära rabatt från det stället som redan har lägst pris och därmed de lägsta marginalerna kan dock antagligen vara lite svårare än hos din lokale festool-skojare.
Jag fick ett bra pris av http://www.ach-autocolor.com/ när jag shoppade runt. Någon här på forumet hade handlat där tidigare, men för mig föll valet på schmid till slut pga snabbare och pålitligare kommunikation. Det kan ju vara annorlunda för dig, så det kan vara värt att kolla.
Jag fick ett bra pris av http://www.ach-autocolor.com/ när jag shoppade runt. Någon här på forumet hade handlat där tidigare, men för mig föll valet på schmid till slut pga snabbare och pålitligare kommunikation. Det kan ju vara annorlunda för dig, så det kan vara värt att kolla.
Klicka här för att svara
