:D...måste leta upp i Grekland, Cypern och Turkiet....ifall man bokar nån semester framåt.....:cool:
Förresten...blir man stoppad i tullen om man har en DTS i bagaget efter en vecka på Kreta???
 
Vilken tull? Mellan Småland o Skåne?;)
 
FreddaP skrev:
Tredje dagen utan svar från dem. Är dom ofta sega med att svara?

Med vänlig hälsning, Fredrik
Vem är det som inte svarar?
 
Nimajneb skrev:
Vilken tull? Mellan Småland o Skåne?;)
:D...tänkte mig mer Turkiet som Icke EU-land......även om gränsvakterna på Hallandsåsen inte är o leka med.....;)
 
ullberg
Remne skrev:
...även om gränsvakterna på Hallandsåsen inte är o leka med.....;)
Jag hörde att de fick lite backning när de släppte igenom så mycket Rhoca Gil, så numer är de väldigt restriktiva i vad de släpper igenom... ;)

Lite mer onT så tycker jag den senaste tiden att det bara är när det är drive / rea i utlandet som det känns värt att importera Festool, jag skulle vilja säga "det var bättre förr", men kanske är det bara jag som blivit äldre och sämre på att leta.

Vi får väl se vart det tar vägen nu när Festool inte längre publicerar priser på svenska sidor, tyvärr är jag tveksam till att det kommer bli billigare i snitt (gungor och karuseller...)

/U
 
Ahh dom har kanske mkt att göra men jag var i kontakt med dom i början av veckan och fick svar samma dag. du kan få en personlig email adress av mig om du PM´ar. Jag beställde förra veckan och DHL tar sin lilla tid på sig. Trodde jag skulle få grejerna nu när frugan var på tjänsteresa så hon slapp se men det skiter sig nog :)
 
Masses skrev:
Ahh dom har kanske mkt att göra men jag var i kontakt med dom i början av veckan och fick svar samma dag. du kan få en personlig email adress av mig om du PM´ar. Jag beställde förra veckan och DHL tar sin lilla tid på sig. Trodde jag skulle få grejerna nu när frugan var på tjänsteresa så hon slapp se men det skiter sig nog :)
PM skickat :)
 
Är det omöjligt att få rabatt? Plockade ihop verktyg för 25 000 och fick betala frakt t.om på 300kr.
 
Det enkla svaret är att det var inga problem för mig att få rabatt vid köp för 15kkr, men det kan ha ändrats. Att begära rabatt från det stället som redan har lägst pris och därmed de lägsta marginalerna kan dock antagligen vara lite svårare än hos din lokale festool-skojare.

Jag fick ett bra pris av http://www.ach-autocolor.com/ när jag shoppade runt. Någon här på forumet hade handlat där tidigare, men för mig föll valet på schmid till slut pga snabbare och pålitligare kommunikation. Det kan ju vara annorlunda för dig, så det kan vara värt att kolla.
 
Nån som vet om det går att köpa inlägg löst till T-loc? OF1010.
 
ullberg
Stefan N Stefan N skrev:
Nån som vet om det går att köpa inlägg löst till T-loc? OF1010.
artnr 700852

/U
 
  • Gilla
Stefan N
  • Laddar…
Fanns på hyllan, bara slå till.
 
  • Gilla
ullberg
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.