Och så en till sett från vardagsrummet.

• kk1_001_001.jpg
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Verkligen jätte snyggt !!

Åh, toppentack! Den där bardisken var väldigt fin, precis som jag trodde! Jag blir ännu mer övertygad om att använda samma lösning i vif vår köksrenovering. Vi ska bygga till en matplatsdel intill köket och jag skulle vilja ha upp en liknade halvvägg för att kunna äta utan att behöva se kaoset efter matlagningen men ändå behålla en öppen känsla. Tack igen!

Vilsamt och vacker på samma gång! Ni har lyckats med rytm och kontraster i ert kök. Kaklet känns härligt mot de vita luckorna och de lysande vitrinskåpen. Jag är skeptisk mot de liggande skåpen, men här höjer de det visuella uttrycket!

Hej,

Vilket fantastiskt kök!!

Vi har sett er bänkskiva Sucupira, men fått ett väldigt dyrt pris.
Var har ni inköpt er?

Ring gärna 0705-48 98 12.

Tack på förhand!

Hälsningar
Monica Svensson

Hej, kaklet ser jättefint ut.

Bilderna hjälpte mig med ett avgörande till vårt nya kök också. Vi satsar på inbyggd mikrovågsugn, helt klart! :-)

Kanon snyggt!

Monica Svensson skrev:
Hej,

Vilket fantastiskt kök!!

Vi har sett er bänkskiva Sucupira, men fått ett väldigt dyrt pris.
Var har ni inköpt er?

Ring gärna 0705-48 98 12.

Tack på förhand!

Hälsningar
Monica Svensson
Hej Monica,
sucupira skivan köpte vi på Beijer bygg. Jag kommer inte exakt ihåg men jag tror att den kostade 2 400:- löpmeter. Dyrt, men ändå billigare än valnöt.

Hej! Undrar över erat kakel. vart är det köpt och vad kostade det?
Jätte snyggt kök. //Sophia

T
sixun skrev:
Hej! Undrar över erat kakel. vart är det köpt och vad kostade det?
Jätte snyggt kök. //Sophia
pivar skrev:
Kakel är av glas, svarta och vita. Fast de vita har fått lite grönaktigt nyans. Vet inte varför. Vi har använt vit fog. På förpackingen står det Kristallmosaik, Golvpoolen.
...............................................................................................................................

Mycket snyggt! Jag har själv köpt en lägenhet med ett Abstrakt kök som jag ska sätta lite egen prägel på. Vad är det för handtag ni har valt? Tack för tipset om bänkskiva!

Vi ska göra precis som ni; ha inbyggnadsugn under inbyggnadshäll. Vi gillar den traditionella placeringen av ugn under plattorna men det blir mycket snyggare än vanlig ugn när bänkskivan och socklen löper på genom hela köket. Snyggt kök - Grattis!

Blir samma för mig som för Er och Fru Skogsberg, ingbyggnadsugn placerad under häll. Gillar också helheten med en obruten bänkskiva och sockel. Var precis förbi Beijer i Häggvik och de såg ut som frågetecken när jag frågade efter skivan. Vilket Beijer inhandlande ni Er skiva på?

Den lilla sektionen med en låda längst till höger i diskbänken - är det Ikeas vinhylla som ni tagit bort en del mellansidor i ?

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.