Oj, vilket fint kök! Vi var inne på sådana luckor oxå men valde till slut ekluckor.

Snyggt jobbat! :D

Tack så mycket :-)

;)SUPERSNYGGT!!!

Kul att se, cool lösning med barstolarna och den mysiga "kökssoffan".

Tack för att du delar med dig av ditt fina kök.

Gott nytt år

Fia

Jädrar vá fint!! Vill också ha!! Blir gravt avundsjuk....

Mycket elegant och varm kök! Hoppas ni blir jätte nöjda därinne!

:o :o Många kul och snygga detaljer!! Gillade speciellt kaklet ner till golvet, köksbänken på gaveln, fönstersoffan, "brädväggen" osv osv.

Det enda som ser "fel" ut är TVn. Gillar tom med fondtapeten, tycker vanligtvis såna är apfula, men helheten är kanon :o

Gardinerna över soffan? Sytt själva, köpt? Skulle passa fint på vår övervåning...

Tack så mycket!

Varför vi har TV där är för att min man envisades att ha det (jag ville egentligen inte ha det) och eftersom det är jag som nästan har bestämt allt vid renoveringen så tyckte jag att han måste får bestämma något oxå :-)

Gardinerna har jag skickat efter hos ellos.

Vilket skitsnyggt kök.
vart har ni köpt de snygga stolarna?

Hej! Jättefint! Föll mej verkligen i smaken!!!

Kul att ni gillar vårt kök som vi har slitit med i många,många månader :-)

Stolarna har jag skickat efter på Ellos
www.ellos.se

Hej!
Jag får gratulera till ett fint kök, vi är inne på samma stil, så det ser ju bra ut!

Fråga, skåpen som ni har placerat på bänkskivorna, vad är det för skåp?

mvh
Fredrik

FreSve

hm,jag har inte jättekoll på detta,men det finns speciella skåp från Marbodal som är så där höga.Vi kollade även på Ikea och där satte vi 2 stycken skåp på varandra,men det var inte lika snyggt tyckte vi,därför tog vi marbodal.

Jättefint!

Vad är det för fläkt? mkt snygg! vill ha nåt likn. Snyggt dra upp kaklet lite bakom. Går det bra att göra det ? blir det ett mellanrum då bakom fläkt "trumman" ( skillnad kakel -vägg) ?? Har ni lagt silikonlist vid kanten kakel-vägg? Hälsn. Mia

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.