3 503 läst ·
23 svar
4k läst
23 svar
Vårt nya kök äntligen klart
Sida 1 av 2
Det enda som ser "fel" ut är TVn. Gillar tom med fondtapeten, tycker vanligtvis såna är apfula, men helheten är kanon
Gardinerna över soffan? Sytt själva, köpt? Skulle passa fint på vår övervåning...
Tack så mycket!
Varför vi har TV där är för att min man envisades att ha det (jag ville egentligen inte ha det) och eftersom det är jag som nästan har bestämt allt vid renoveringen så tyckte jag att han måste får bestämma något oxå
Gardinerna har jag skickat efter hos ellos.
Varför vi har TV där är för att min man envisades att ha det (jag ville egentligen inte ha det) och eftersom det är jag som nästan har bestämt allt vid renoveringen så tyckte jag att han måste får bestämma något oxå
Gardinerna har jag skickat efter hos ellos.
FreSve
hm,jag har inte jättekoll på detta,men det finns speciella skåp från Marbodal som är så där höga.Vi kollade även på Ikea och där satte vi 2 stycken skåp på varandra,men det var inte lika snyggt tyckte vi,därför tog vi marbodal.
hm,jag har inte jättekoll på detta,men det finns speciella skåp från Marbodal som är så där höga.Vi kollade även på Ikea och där satte vi 2 stycken skåp på varandra,men det var inte lika snyggt tyckte vi,därför tog vi marbodal.
Jättefint!
Vad är det för fläkt? mkt snygg! vill ha nåt likn. Snyggt dra upp kaklet lite bakom. Går det bra att göra det ? blir det ett mellanrum då bakom fläkt "trumman" ( skillnad kakel -vägg) ?? Har ni lagt silikonlist vid kanten kakel-vägg? Hälsn. Mia
Vad är det för fläkt? mkt snygg! vill ha nåt likn. Snyggt dra upp kaklet lite bakom. Går det bra att göra det ? blir det ett mellanrum då bakom fläkt "trumman" ( skillnad kakel -vägg) ?? Har ni lagt silikonlist vid kanten kakel-vägg? Hälsn. Mia