2 840 läst ·
4 svar
3k läst
4 svar
Vårt husbygge
alltid lika kul att se andras byggen!! Hoppas att allr går bra
mvh
anderton
mvh
anderton
Nu har vi fått godkänt på besiktningen av stomresningen kul att det går framåt... nästa vecka ska det börja byggas inomhus då ska inner tak och innerväggar upp... återkommer med mer bilder när arbetet börjat..
Bloggen är även uppdaterad...
Bloggen är även uppdaterad...
Klicka här för att svara