Har gjort en liten sida om vårat husbygge som jag kommer uppdatera så ofta som möjligt. välkomna att kika in:-)

Husbygget
 
Måste klicka på min profil för att se bilderna jag lagt upp:-)
 
alltid lika kul att se andras byggen!! Hoppas att allr går bra

mvh

anderton
 
Blogg uppdaterad..:-)
 
Nu har vi fått godkänt på besiktningen av stomresningen kul att det går framåt... nästa vecka ska det börja byggas inomhus då ska inner tak och innerväggar upp... återkommer med mer bilder när arbetet börjat..

Bloggen är även uppdaterad...
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.