Besök vår hemsida och följ vårt bygge från planering till inflytt!
Vi flyttade in sommaren 2006.

Projekt i år är att bygga till altanen och skapa en trädgård.
 
Vilken fin hemsida! Jättekul att se. Vi är också på gång att bygga hus, Mjöbäcksvillan. Älskar ert kakel. Vart har ni köpt det?
MVH Josefine
 
Lucifer77 skrev:
Vilken fin hemsida! Jättekul att se. Vi är också på gång att bygga hus, Mjöbäcksvillan. Älskar ert kakel. Vart har ni köpt det?
MVH Josefine
Tackar!:rolleyes:

Vi köpte allt kakel från Interkakel i Gbg. Men jag tror att många småfirmor runt om i landet säljer deras kakel...
Interkakel AB Kakel & Klinker i kvadrat
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.