2 680 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Värsåsvillan
Visst är det trevliga hus!
Vi har också tittat på dem. Sluttningshusen är annorlunda och alla har underbara detaljer - åtminstonde på teckningarna. Undra hur de ser ut i verkligheten!
Min svägerska och svåger byggde med Värsåsvillan för 14 - 15 år sedan. Läs den tråden om du är intresserad.
Jag fick pris uppgifter på två sluttningshus. Har de ej här på jobbet, men det var ju inte de´billigare alternativen! Ca 1,2 miljoner endast för byggsatsen. Då greppade jag ändå inte hur pass soutteräng våningen var med i det! Blev lite skrämd och vi bestämde oss för att välja ett annat företag.
Men med mer penagar i plånboken skulle jag gärna byggt ett Borgenhard hus.
MVH SABINA
Vi har också tittat på dem. Sluttningshusen är annorlunda och alla har underbara detaljer - åtminstonde på teckningarna. Undra hur de ser ut i verkligheten!
Min svägerska och svåger byggde med Värsåsvillan för 14 - 15 år sedan. Läs den tråden om du är intresserad.
Jag fick pris uppgifter på två sluttningshus. Har de ej här på jobbet, men det var ju inte de´billigare alternativen! Ca 1,2 miljoner endast för byggsatsen. Då greppade jag ändå inte hur pass soutteräng våningen var med i det! Blev lite skrämd och vi bestämde oss för att välja ett annat företag.
Men med mer penagar i plånboken skulle jag gärna byggt ett Borgenhard hus.
MVH SABINA
Klicka här för att svara