7 931 läst ·
10 svar
8k läst
10 svar
Värsåsvillan...?
Jag och min sambo funderar på att bygga hus och är just nu i full gång med att titta på olika alternativ. Är det någon som har erfarenhet av Värsåsvillan? Eller har någon andra bättre förslag? Vi är intresserade av en 1 1/2 plansvilla med inredningsbar övervåning.
Tacksam för tips!
Tacksam för tips!
Medlem
· Östergötland
· 2 144 inlägg
Men Emmakr....du skall ju bygga Trivselhus.... :-?
Min erfarenhet av Värsåsvillan är inte bra....men det har snarare att göra med säljkontoret och deras representanter. Detta är minst lika viktigt som som husföretaget!
/Calle
Min erfarenhet av Värsåsvillan är inte bra....men det har snarare att göra med säljkontoret och deras representanter. Detta är minst lika viktigt som som husföretaget!
/Calle
Calle Anka skrev:
Hihihi! Calle! Japp, det är Trivselhus det lutar åt för våran del, jag bara ville ge ett tips som ligger mer likvärdigt prismässigt när det gäller Värsåsvillan!
Vi har byggt ett hus med värsåsvillan och är nöjda med firman. Det som har varit strul är med deras underleverantörer iform av el vvs ritningar där firman inte lyssnade på de ändringar jag ville ha gjort och kök där det fattades delar trots att det bara gälde ett enkelt kök. Det är högkvalitet på virket och vi kunde utan problem designa om de delar av huset som vi ville ändra.
Martin
Martin
Vi tittade också på Värsårvillan innan vi bestämde oss. Valet blev att handla från
en hustillverkare i Estland. De byggde ett prefab hus helt efter våra ritningar och önskemål. Till ett helt annat pris förstås. En del vänner avrodde oss. Nu är projektet i hamn (i stort sett enligt vår budget dessutom) Till upphandlingen och avtals skrivande tog vi hjälp av en firma i sverige som jobbar mycket med Estland. (EstCon)
hälsn från bosse
b.eriksson@compaqnet.se
en hustillverkare i Estland. De byggde ett prefab hus helt efter våra ritningar och önskemål. Till ett helt annat pris förstås. En del vänner avrodde oss. Nu är projektet i hamn (i stort sett enligt vår budget dessutom) Till upphandlingen och avtals skrivande tog vi hjälp av en firma i sverige som jobbar mycket med Estland. (EstCon)
hälsn från bosse
b.eriksson@compaqnet.se
bo_eriksson skrev:Vi tittade också på Värsårvillan innan vi bestämde oss. Valet blev att handla från
hälsn från bosse
b.eriksson@compaqnet.se
Medlem
· Östergötland
· 2 144 inlägg
You'vet got a private mess!
/Calle
/Calle
Klicka här för att svara