Funderar på att bygga hus med Hudikhus, någon som vet vars husfabriken ligger? Står ju inget om fabriken på deras hemsida.
 
C
I Hudiksvall
 
Enligt Google visar ett protokoll att Hudikhus tillverkas av fångar på kriminalvården i Tillberga
 
Det stämmer, hudikhus tillverkas av intagna på Tillverka.
 
Tillberga ska det stå...
 
S Sgralun skrev:
Tillberga ska det stå...
Fängslande info.....
 
  • Haha
  • Gilla
Immobil och 2 till
  • Laddar…
S Sgralun skrev:
Tillberga ska det stå...
Tips:
Klicka på de tre punkterna nertill i ditt felaktiga inlägg, och välj redigera:
Popupmeny på forum med alternativen Redigera, Radera och Anmäl under tre punkter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Klicka på de tre punkterna nertill i ditt felaktiga inlägg, och välj redigera:
Man kan inte redigera fyra år gamla inlägg...
 
  • Gilla
1
  • Laddar…
useless useless skrev:
Man kan inte redigera fyra år gamla inlägg...
Jag tänkte på dessa två inlägg med en minut emellan:
Skärmdump från ett forum där medlemmen Sgralun skriver två inlägg om tillverkning av hushållsnära objekt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
2016
 
Immobil Immobil skrev:
2016
Jag minns det som det var igår... :crysmile:
 
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Jag tänkte på dessa två inlägg med en minut emellan:
Det spelar ingen roll hur många inlägg i minuten man skrev för fyra år sen. Dom går iallafall inte att redigera idag.
 
useless useless skrev:
Det spelar ingen roll hur många inlägg i minuten man skrev för fyra år sen. Dom går iallafall inte att redigera idag.
Nej inte idag efter fyra år, det vet jag ju så klart.
Men det var ett tips inför framtida felskrivningar.

Nu när allt flera surfar via sin smartphone med touchskärm så blir det ju mer och mer felskrivningar.
 
Redigerat:
JanneJanne123
KnockOnWood KnockOnWood skrev:
tuchskärm
Freudiansk felskrivning?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.