Bara att anmäla annonsen, gör tillräckligt många det så försvinner annonsen fortare.

Anmäld

Anmälda.

raveper skrev:
Då var det dags igen.
[länk]

Och

[länk]
Borta!
Snabbt jobbat

Mikael_L
raveper skrev:
Någon som vill ha nya makita??
[länk]
Nä helst inte. Ge dom inte min adress, jag vill inte ens få det gratis! :O

Tradera är lite långsamma ibland. Nästan så de inte förstår att det är fejk maskiner. Manske skulle maila info@makita.se istället. De har nog en del att säga till om.

raveper skrev:
Tradera är lite långsamma ibland. Nästan så de inte förstår att det är fejk maskiner. Manske skulle maila info@makita.se istället. De har nog en del att säga till om.

Ja, jag har alltid mailat makita i över ett års tid, både blocket och tradera annonser.:cool:

Göran.W
Har anmält annonsen nu

Göran.W skrev:
Har anmält annonsen nu
+1, anmält också.

För oss med tummen mitt i handen, hur ser jag att det är fejk?

Utöver att jag aldrig skulle köpa en dyr sak av någon på tradera som aldrig köpt eller sålt något.

Du kollar exempelvis på tillverkaren hemsida. Google image är också klockren. Eller så frågar man här :-)

Noseone skrev:
För oss med tummen mitt i handen, hur ser jag att det är fejk?

Utöver att jag aldrig skulle köpa en dyr sak av någon på tradera som aldrig köpt eller sålt något.
Söker man på ex vis makita på tradera får man upp en mängd maskiner. De flesta ser lika dana ut till färgen och kvaliten. Sticker någon ut lite extra, googlar man fram lite bilder med hjälp av modellnummret ex vis.
Läser man på dessa makita kopiors batteri laddare förstår man rätt fort att ett multi nationellt företag inte skulle stava fel på laddare. Eller så går man in på Lars i Veda och lär sig hur de oftast ser ut. http://www.verktygsbolaget.se/

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.