Tänk om nån stackare går och köper detta för 4500:-
Anmält så klart.
image.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

11433 skrev:
Fejk va?
[länk]

[bild]
Tveklöst JA.

Märkligt att säljaren har ett företag i byggsvängen. Jag har anmält till blocket och frågat Makita Sverige, mest på kul för att se vad de säger.

Krilleman
11433 skrev:
Märkligt att säljaren har ett företag i byggsvängen. Jag har anmält till blocket och frågat Makita Sverige, mest på kul för att se vad de säger.
Nja, hon är bara suppleant. Verkar vara hennes man som äger byggföretaget. Men han borde veta...

Det har vart sådana ute på Blocket ett flertal gånger nu den senaste veckan. Alla bortplockade av Blocket efter anmälan dock.

Idag kom en ny annons med samma kit som vart bortplockat för ett par dagar sen, verkar rätt trög lirare som inte fattar att hans kopior inte är välkomna på Blocket?

Stefan N skrev:
Idag kom en ny annons med samma kit som vart bortplockat för ett par dagar sen, verkar rätt trög lirare som inte fattar att hans kopior inte är välkomna på Blocket?
Han/hon räknar väl med att det skall ta så lång tid för Blocket att reagera så att han hinner få en stackare på kroken innan dess.

Modellbeteckningen är uppenbart fel men med tanke på hur maskinen ser ut tycker jag man kan fundera på om det finns någon baktanke med det. Har man inte någon större kunskap om prylarna och letar upp en till utseendet ungefär likadan maskin på Festools hemsida blir det ju lätt fel. Visst säljer säljaren andra elmaskiner men ändå. Har ingen koppling till säljaren.

• Gilla
corre
  • Laddar…
Var tydligen ett misstag:
Tillagt i objektsbeskrivningen 13 mar 21:36
Sorry fel text till denna detta är den rätta texten : Borrmaskin festool C12 en väl använd skruvdragare/Borrmaskin som fungerar bra och batteritiden är helt ok

peternicklas
Någon som läser på Byggahus??

Makita 6271 DWAETC skruvdragare i väska med tillbehör, skärmvisning av en online försäljningsannons.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Fake?

noone70 skrev:
[bild]

Fake?
Nej, men gammal och usel :) Tillbehöret håller om möjligt ännu lägre klass än skruvdragaren.. Tror att dessa såldes för runt 1300-1500:- hos bl.a. H-N för några år sedan.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.