Vattnet här hemma är inte varmt! Det har blivit såhär en gång tidigare men då 'gick det till sig' på ett dygn ungefär.
(Nu är det ca 50 grader, har testat höja men det händer inget)

Funderar på varför vattnet tappar värmen..?
Trycket i pannan (gammal es combi) hade sjunkit oxå. (pga tvärkallt ute??)
Det kan väl inte vara för att trycket går ner (och varför händer det??) som varmvattnet kallnar..? Eller?
Nåt att göra åt detta?

Fattar inget!
::)
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.