Vattnet här hemma är inte varmt! Det har blivit såhär en gång tidigare men då 'gick det till sig' på ett dygn ungefär.
(Nu är det ca 50 grader, har testat höja men det händer inget)
Funderar på
varför vattnet tappar värmen..?
Trycket i pannan (gammal es combi) hade sjunkit oxå. (pga tvärkallt ute??)
Det kan väl inte vara för att trycket går ner (och
varför händer det??) som varmvattnet kallnar..? Eller?
Nåt att göra åt detta?
Fattar inget!
:
