Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Välkommen i klubben!
Jag hade en finsk Focus-beredare som höll i två år.
Men som skåning skaffar du dig väl en Nibe nu, så är problemen lösta
Så gjorde jag i alla fall.
Markaryd ligger visserligen i Småland, men på gränsen mot Skåne och Halland.
Jag hade en finsk Focus-beredare som höll i två år.
Men som skåning skaffar du dig väl en Nibe nu, så är problemen lösta
Så gjorde jag i alla fall.
Markaryd ligger visserligen i Småland, men på gränsen mot Skåne och Halland.
Redigerat:
Min Oso som borde vara över tio år nu ser fortfarande ut som ny....
Oso motsvarar nibe i Norge. Jag tror ärligt talat inte det är någon större skillnad på dessa. Hur svårt kan det vara att tillverka vvb.....
I Trelleborg har man inte klor i det kommunala vattnet vilket annars skulle kunna förklara rosthålet på rf-tanken. Övrig rost är ju bara en följd av det hålet och inte mycket att hänga upp sig på. Jag antar att ni har kommunalt vatten?
Annars är det ju generellt inte så att rf håller längre än koppar eller emalj, det handlar snarare om att välja rätt till vattnet man har (men rf borde inte vara fel i detta fall)
Oso motsvarar nibe i Norge. Jag tror ärligt talat inte det är någon större skillnad på dessa. Hur svårt kan det vara att tillverka vvb.....
I Trelleborg har man inte klor i det kommunala vattnet vilket annars skulle kunna förklara rosthålet på rf-tanken. Övrig rost är ju bara en följd av det hålet och inte mycket att hänga upp sig på. Jag antar att ni har kommunalt vatten?
Annars är det ju generellt inte så att rf håller längre än koppar eller emalj, det handlar snarare om att välja rätt till vattnet man har (men rf borde inte vara fel i detta fall)
Redigerat:
Det blev en METRO. Få se vad Danskarna kan erbjuda. De vann iaf i fotboll. Nibe var slut för tillfället.
Klicka här för att svara

