Hej!
Har en nibe varmvattenberedare, vi har bott i vårt hus i ca 1 månad. Har märkt att varmvattnet luktar, man skulle nog kunna beskriva lukten som typ svettlukt. Det är endast varmvattnet som luktar. Sen har jag även märkt att det är som småpartiklar i vattnet som man ser när man häller upp i ett glas.
Kan det vara någon typ av avlagring från vattenberedaren? Några förslag på vad det kan bero på?
Varmvattnet i kranarna blir väldigt varmt när man ställer in på varmaste. Kollade på varmvattenberedaren. Och den är inställd på 65 grader om jag uppfattat det rätt. Bifogar lite bilder.
[bild] [bild] [bild]