2 613 läst ·
3 svar
3k läst
3 svar
Varmluftsåtervinning
I mitt kök så finns det inbyggt med köksfläkten en värmluftsåtervinning. Hur gör man med detta då man ska renovera köker och skaffa ny köksfläkt?
Vill väldigt gärna ha kvar varmluftsåtervinningen då jag tror att den bidrar till våra relativt låga driftskostnader till viss del. Finns det snygga fläktkåpor som passar för ett sådant system?
Vill väldigt gärna ha kvar varmluftsåtervinningen då jag tror att den bidrar till våra relativt låga driftskostnader till viss del. Finns det snygga fläktkåpor som passar för ett sådant system?
Nja det beror väl på antar jag. Vi har en funktion som gör att man då man lagar mat slår på en timer som gör att luften går rakt ut. Men visst, det sitter fett kvar i filtret efteråt så till viss del kommer det väl in mer skit i huset.
Klicka här för att svara