Vilken har den smalaste innerdelen och hur smal är den? Tänkte om man skulle ha en billig en på andra våningen i allrummet men det finns inte så mycket plast över fönster.
Oftast ligger de mindre höga mellan 27-28 cm i höjd på innerdelen. Nocria en bra modell men nu är den en gammal dito son kanske inte går att få tag på.