Okej. det ska jag prova, har bara kört ut max 55grader som mest när jag luftar, provar att ösa på med mer värme.
Vad funkar bäst föresten, cirk pump av eller på?
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.