Hej
Om man bygger ett parhus där man äger båda lgh (fjällhus) kan man ha en frånluftsvärmepump och vattenburen golvvärme i plattan så man slipper två frånluftsvärmepumpar?
 
C ccccc skrev:
Hej
Om man bygger ett parhus där man äger båda lgh (fjällhus) kan man ha en frånluftsvärmepump och vattenburen golvvärme i plattan så man slipper två frånluftsvärmepumpar?
Om man tar hänsyn till brandcellsindelningen, ja
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.