1 311 läst ·
4 svar
1k läst
4 svar
Värmekälla i befintligt uterum
Vi funderar på att installera värme i vårt uterum. Rummet är isolerat och har 3-glasfönster förutom 2 st skjutdörrar som vi kommer att byta ut framöver. Vi funderar på luft/luft där vi hittat en modell som är placerad på golvet och som sprider värme längs golvet samt uppåt. Någon som har erfarenhet av denna modell eller andra idéer? Idag kör vi med värmefläktar som vi sätter igång när vi planerar att använda rummet. Nu vill vi använda rummet mer spontant.
Klicka här för att svara
