568 läst ·
3 svar
568 läst
3 svar
Världens bästa hålsökare
Jag är nu inne på min andra uppsättning hålsökare från Biltema. Dom har tjänat mig väl, men man får såklart vad man betalar för och kvalitén är inte den bästa. Jag upplever också att magneterna är något svaga, dom glider gärna ner något på vanliga gipsskivor och man får chansa lite när man ska rätta till dom innan borrning. Jag har inte provat något annat fabrikat och undrar därför: Vilken är bäst, och har dyrare märken starkare magneter?
Stora tack till er som tar er tid att besvara så jag får lite att gå på innan jag köper nya
(Obs. i övrigt är jag en Festool-nörd så jag har inget emot lite dyrare premiumgrejer)
Stora tack till er som tar er tid att besvara så jag får lite att gå på innan jag köper nya
(Obs. i övrigt är jag en Festool-nörd så jag har inget emot lite dyrare premiumgrejer)
Hole-in-one, originalet.
Även med dessa kan det vara trixande med osb, brukar då borra ett mindre hål ungefär i centrum för att se och starta i centrum och då är det inga problem i och med att man startar centrerad.
Köp insatser så det räcker till en sil, har som mest haft 6 insatser bakom en skiva.
Även med dessa kan det vara trixande med osb, brukar då borra ett mindre hål ungefär i centrum för att se och starta i centrum och då är det inga problem i och med att man startar centrerad.
Köp insatser så det räcker till en sil, har som mest haft 6 insatser bakom en skiva.
Produkter som diskuteras: "Hole-in-one"
Hole-in-One
Hole In One underlättar arbetet med att montera plattor och paneler över el- och VVS-dosor genom sitt patenterade magnetsöksystem. Systemet är designat för att göra det enklare att hitta och montera dolda el- och VVS-dosor, och är särskilt
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden