A annicag #1 Medlem · Alafors · 2 inlägg 4 maj 2010 10:47 annicag Medlem Alafors 2 inlägg 4 maj 2010 10:47 #1 Hej! Någon som byggt hus med Varianthus? Vad har ni för erfarenheter från dom?
M Marksten #2 Medlem · Kalmar · 76 inlägg 8 maj 2010 10:21 Marksten Medlem Kalmar 76 inlägg 8 maj 2010 10:21 #2 Funderar också på varianthus. Dom håller på att bygga fyra villor här i närheten. Ser bra ut. Dom hade visning förra helgen. Men det var bara en stomresning så huset var inte färdigt. Trevliga säljare.
Funderar också på varianthus. Dom håller på att bygga fyra villor här i närheten. Ser bra ut. Dom hade visning förra helgen. Men det var bara en stomresning så huset var inte färdigt. Trevliga säljare.
R Robban8 #3 Renoverare · Apellunden · 269 inlägg 6 feb 2014 08:00 Robban8 Renoverare Apellunden 269 inlägg 6 feb 2014 08:00 #3 http://www.byggahus.se/forum/hustillverkare/228838-varianthus.html