1 612 läst ·
7 svar
2k läst
7 svar
Vårgårdahus
Hej på er!
Jag och min kille ska bygga ett Vårgårdahus. Finns det någon här som gjort det och har några tips, idéer eller erfarenheter att dela med sig. Vi är taksamma för både positiva och negativa erfarenheter. Brukar tidplanen hålla, är det mycket man måste påpeka, håller kalkylen??
Mycket tacksam för svar. ;D
Jag och min kille ska bygga ett Vårgårdahus. Finns det någon här som gjort det och har några tips, idéer eller erfarenheter att dela med sig. Vi är taksamma för både positiva och negativa erfarenheter. Brukar tidplanen hålla, är det mycket man måste påpeka, håller kalkylen??
Mycket tacksam för svar. ;D
Allt verkar schysst med de kontakter vi haft på telefon med dem. Vad har ni tänkt köpa för hus? Vi tänkte köpa ett Linden, och det verkar överkomligt. Garage verkar dyrare, vi har fått ett pris på 180'000 kr. Har ni erfarenhet av andra husleverantörer och hur tycker ni att Vårgårdahus hus verkar i standard och pris i förhållande till andra tillverkare?
Är det någon som vet om de brukar hålla leveranstider etc?
Är det någon som vet om de brukar hålla leveranstider etc?
Hej
Vi har också tittat på Vårgårda hus och var i det närmsta bestämda för villa Lönnen.
Men försäljaren i Norrköping var en TOTAL KATASTROF
så det hela ligger på is.
Men husen tyckte vi verkade bra.
Vart ska ni bygga ?
Vårat problem är att vi gillar huset.
M vh Fredrik
Vi har också tittat på Vårgårda hus och var i det närmsta bestämda för villa Lönnen.
Men försäljaren i Norrköping var en TOTAL KATASTROF
så det hela ligger på is.
Men husen tyckte vi verkade bra.
Vart ska ni bygga ?
Vårat problem är att vi gillar huset.
M vh Fredrik
Klicka här för att svara