839 läst ·
2 svar
839 läst
2 svar
Vårgårdahus???
Skall också bygga Vg-hus.
Vi tittade på ett Ekängen 1 i höstas men tyckte att det tog upp för mycket plats på tomten. Nu blir det ett Dungen 2 istället.
Var skall du bygga? Vi bygger i Vårgårda. Nära och bra till säljaren 4 minuter från jobbet...
/patrik
Vi tittade på ett Ekängen 1 i höstas men tyckte att det tog upp för mycket plats på tomten. Nu blir det ett Dungen 2 istället.
Var skall du bygga? Vi bygger i Vårgårda. Nära och bra till säljaren 4 minuter från jobbet...
/patrik
Hoppas skriva kontrakt i veckan eller nästa vecka beroende på hur snabbt detaljer blir klara.
Fick klart byggkreditivet så nu startar vi... (efter semestern) Dungen 2 Special blir det. Flyttat på grovköket så både vardagsrum och kök får större ekonomiskt värde än det är i standarduppförande. Vi har också takkupa med tre fönster vilket ökar värdet på övervåningen.
Generellt har vi tittat på allt som kan öka värdet utan att det behöver kosta speciellt mycket mer.
1.65 milj räknar jag ungefär att det kommer att gå på.
Men men vi har marginal att arbeta med.
/patrik
Generellt har vi tittat på allt som kan öka värdet utan att det behöver kosta speciellt mycket mer.
1.65 milj räknar jag ungefär att det kommer att gå på.
Men men vi har marginal att arbeta med.
/patrik
Klicka här för att svara