Jag kom aldrig till skott med Vårgårda och tycker det var tur. De har fina hus (vissa) och standarden är lite ojämn tycker jag mig ha märkt. Alltså att det finns detaljer som är snygga/praktiska tex men annat som är sämre. De lockade tex med ett jättecool och stort svalskåp men när vi kollade närmare drog den ju himla mycket ström. Jag går inte in i detalj på varför vi valde bort Vårgårda, det kanske bara var just vår säljare (hoppas jag), för han höll på att lura oss ordentligt med entreprenadkostnaderna. Det värsta var att vi tänkte köpa tomten av honom också och då hade han verkligen kunnat slå klorna i oss. Vi drog oss ur i sista stund. OBS! Detta betyder INTE att Vårgårdas hus är dåliga. Kolla ALLT noga bara!