Byggahus.se

Vårgårdahus Kastanjen

1. Mastma
    Medlem Nivå 4
    Hejsan

Är det någon här som har byggt med Vårgårdahus och närmare bestämt kastanjen. Har tittat på detta hus och det verkar jättefint. Har ni nått bra/dåligt att säga om Vårgårdahus?

2. P
    Medlem Nivå 1

Re: Vårgårdahus Kastanjen

Hej !

Än så länge har jag bara gott att säga om Vårgårdahus. Lyhörda, tålmodiga och mycket serviceinriktade. Sedan att vår säljare är suverän på alla sätt gör inte saken sämre.

Vi ska avropa i veckan så vi får väl se hur det blir sedan. Är inte direkt orolig.

Du kan läsa mer om vad jag och några andra tycker på länken nedan.

http://www.byggahus.se/forum/showthread.php?t=33474

Vårgårdahus har nu också tagit fram nya husmodeller (mkt fina) som jag inte tror syns på deras hemsida än. Tag kontakt med en säljare !

Kan varmt rekommendera denna husfabrikant  :).

3. Mastma
    Medlem Nivå 4

Tack för svaren, kan man säg nått om hur Vårgårdahus ligger i kvalitet alltså i jämförelse med andra tillvekare tex, eksjöhus, a-hus o borohus. :-?

4. Ella
    Medlem Nivå 6

Minst lika bra, och bättre i förhållande till priset skulle jag vilja säga! De har t ex råspont i yttertaket och snedsågat ändträ på fasaden som standard.

5. Mastma
    Medlem Nivå 4

oj va kul att höra att nån byggt kastanjen. Och fint blev det med. Finns det nån möjlighet att få se bilder på hur sovrummen uppe ser ut när det är klart. Känns de små när man satt dit 4 somrum uppe? Som du säkert förstår har man 1000 frågor. Men vårgårdahus verkar fina. Vi ska ta bort ett sovrm nere är det tänkt eftersom att vi vill ha en bastu. :D

Om du vill så kanske du kan skicka bilder till min mail?

Men nu tyckte att Vårgårda var ett bra företag att ha att göra med. Gick det att pruta med dem eller att få med tillval? *nyfiken*

6. Mastma
    Medlem Nivå 4

Ja det ser jag ju nu att ni har förhöjt väggliv. Kostare det mycket att få till? Ska träffa säljaren igen och kolla igenom innan vi bestämmer oss för vilken firma det blir. Tack för att du vill dela med dig. :)