Vi har bestämt oss för att bygga med totalentreprenad för att slippa att koordinera bygget själva. Tyvärr har vi inte den tiden med tre riktigt små barn och heltidsjobb....

Vi har fått in ett par offerter som vi jämfört mellan och mer eller mindre fastnat för A-hus.

Men innan vi går vidare skulle vi vilja ha era synpunkter som tidigare byggt med A-hus i Stockholmsområdet hur ni tycker de har skött sig.

De säger att de kör med samma team som bygger huset för varje hus de säljer. Är det en garanti för ett bra eller dåligt jobb? Det kan bara ni som byggt med dem ge oss svar på....

Om man beställer en Volvo får man en Volvo eller blir det en liten Seat?
 
Jag vill gärna ha bilder ;)
Jag såg nu att du har praktiskt taget svarat på mina frågor jag har ställt i en annan Rubrik (Färdigbyggt Edsviken?). Du får som sagt gärna maila mig bilder om du har.

Jag meddelar dig via hemsidan om adressen
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.