Vi har bestämt oss för att bygga med totalentreprenad för att slippa att koordinera bygget själva. Tyvärr har vi inte den tiden med tre riktigt små barn och heltidsjobb....
Vi har fått in ett par offerter som vi jämfört mellan och mer eller mindre fastnat för A-hus.
Men innan vi går vidare skulle vi vilja ha era synpunkter som tidigare byggt med A-hus i Stockholmsområdet hur ni tycker de har skött sig.
De säger att de kör med samma team som bygger huset för varje hus de säljer. Är det en garanti för ett bra eller dåligt jobb? Det kan bara ni som byggt med dem ge oss svar på....
Om man beställer en Volvo får man en Volvo eller blir det en liten Seat?