3 766 läst ·
2 svar
4k läst
2 svar
Varför porlar toaletten direkt?
Sedan några dagar tillbaka har vår toalett börjat porla någonstans inifrån innandömet sekunderna efter att man börjat kissa i den. Det verkar som om den genast börjar balansera vattennivån i sjävla stolsdelen. Det dröjer bara några sekunder innan den slutar porla igen.
Är det någon som vet vad detta kan bero på och hur man kan åtgärda det? För jag antar att det inte ska låta så, eftersom det inte gjort det tidigare.
Toaletten är en golvmonterad wc-stol från Ifö.
Är det någon som vet vad detta kan bero på och hur man kan åtgärda det? För jag antar att det inte ska låta så, eftersom det inte gjort det tidigare.
Toaletten är en golvmonterad wc-stol från Ifö.
Plötsligt har allting löst sig. Tror jag. Efter att ha hörts avvikande ljud från toaletten i flera dagar hördes (direkt efter att vi spolade för en stund sen) nu ett rejält ljud från rören, som om en propp löstes upp, och vattennivån sjönk undan i golvbrunnen.
Nu har allting återställt sig till det normala och det hörs inte längre några avvikande ljud från toaletten.
Nu har allting återställt sig till det normala och det hörs inte längre några avvikande ljud från toaletten.
Klicka här för att svara